چگونگی تعیین قیمت ویلا در شمال

 چگونگی تعیین قیمت ویلا در شمال

 چگونگی تعیین قیمت ویلا در شمال

توضیحات

 چگونگی تعیین قیمت ویلا در شمال
فاکتورهای مهم در قیمت گذاری
1-نوع ویلا در قیمت خرید ویلا بسیار مهم است:
۳ نوع ویلا در شمال وجود دارد که این ویلاها شامل: ویلای جنگلی – ویلای ساحلی – ویلای کوهستانی نام دارند قیمت ویلای ساحلی به علت مشرف بودن به دریا، از ویلاهای دیگرمعمولا بیشتر است.
2-سند ویلا دومین عامل تاثیر گذار در قیمت ویلا:
۲ نوع سند مالکیت برای املاک وجود دارد  ویلا یا دارای سند مالکیت عادی یا سند قولنامه ای است و یا سند رسمی مالکیت دارد. که تفاوت این دو نوع سند، نحوه ثبت آنهاست. در سند عادی ، خریدار ویلا با حضور مشاور املاک و فروشنده ویلا اقدام به دریافت سند مالکیت از سوی مشاور املاک می کند که این سند ممکن است مورد قبول خیلی از ارگان های دولتی و مراجع مربوط به املاک نباشد. اما سند رسمی ویلا که در اداره ثبت احوال ثبت میشود و دارای کد رهگیری و تاییدیه است از هر نظر مورد تایید در همه جا می باشد و خریدار با داشتن سند رسمی می تواند با آسودگی خاطر اقدام به خرید ویلا کند.
3-تاثیر امکانات ویلا در قیمت گذاری:
ویلای استخر دار و ویلای با امکانات بیشتر جزء ویلاهای لوکس و مجهز به شمار می آید و شانس خرید و فروش ویلاهای مجهز بیشتر از ویلاهای معمولی است .این فاکتور هم به عنوان یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت ویلا می باشد. 
دانستن این نکته ضروری است که هیچ گاه  یکی از این فاکتور نمی تواند قیمت ویلا را مشخص کند. در واقع مجموعه ای از عوامل دست به دست هم می دهند و ویلا را با ارزش تر می کنند. بنابراین ارزش ویلا به این بستگی دارد که چند مورد از ویژگی های مثبت را در خود جای داده است یا چند کمبود امکانات دارد.

شاید خوشتون بیاد