همه چیز درباره بام سبز لاهیجان

همه چیز درباره بام سبز لاهیجان

همه چیز درباره بام سبز لاهیجان

توضیحات

اگر از کار زیاد، امتحانات دانشگاه ، پروژه‌ی کاری ،کارهای خانه‌، خسته شده اید، شاید به یک سفر همه چیز تمام نیاز داشته باشید. سفری برای استراحت و شادابی، با تجربه‌ ی غذاهای محلی، با تنفس در هوای تازه جنگل‌ های سبز و فاصله‌ی از هر نگرانی و استرسی که طی سال‌ها پیش آمده است. لاهیجان با زیبایی‌ های خاص و نابش شاید بهترین مقصد برای یک سفر تفریحی باشد. بام سبز لاهیجان به سادگی می‌تواند یکی از جذاب‌ ترین مکان‌های گردشگری این منطقه را تشکیل دهد. نزدیکی این بام سبز به منطقه‌ی شیطان‌کوه و تله‌ کابین احرار، باعث شده است که گردشگران زیادی اینجا را برای تفریح و استراحت انتخاب کنند. همراه ما باشید تا بیشتر از بام سبز لاهیجان بدانید و این زیبایی‌ها را تجربه کنید. بام سبز لاهیجان فضایی مسطح در بالای شیطان کوه قرار دارد. این منطقه به دلیل ارتفاع زیاد نه تنها آب‌و‌هوای بسیار خوبی دارد بلکه به شیطان کوه، استخر بزرگ لاهیجان و مزارع چای لاهیجان اشراف کامل دارد. از بام سبز لاهیجان به راحتی می‌توانید مقبره کاشف السلطنه، دانشگاه ازاد لاهیجان و گنبد و گلدسته‌های امامزاده آقا سید حسین را به راحتی ببینید. پیشنهادات تفریحی بام سبز لاهیجان شامل انواع مکان‌های تفریحی چون شهربازی و تله کابین احرار می‌شود. همچنین تعداد زیادی رستوران و کافه نیز در این منطقه موجود است که همگی مناسب برای گذراندن اوقات خوش و لذت بردن از لحظاتی خوب هستند.

تله کابین احرار لاهیجان

تله کابین احرار در سال ۱۳۸۴ به بهره‌برداری رسید و ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح زمین را به قله تاج خروس می ‌رساند. هر ساعت ۳۳ کابین ۶ نفره به بیش از ۱۰۰۰ گردشگر این امکان را می‌دهد که به این ارتفاع بالا صعود کرده و از چشم‌انداز زیبایی که از بالای بام سبز لاهیجان قابل مشاهده است لذت ببرند. این تله کابین فرصتی عالی برای عکاسان است تا عکس‌های زیبا و یادگاری از این منظره فراوان بگیرند. به وقتی که به مقصد می‌رسید، آلاچیق‌های زیادی در انتظار شما خواهد بود. همچنین می‌توانید زیر چتر این آلاچیق‌ها نشسته و از آرامش و زیبایی طبیعت اطراف لذت ببرید. انس با هوای پاک و آرامش بی‌پایانی در اینجا حس می ‌شود که باید بهره‌مند از آن شوید. وقتی از شهر بازی صحبت می‌کنیم، منظورمان یک مکان متنوع و پرهیجان برای افراد با هر سلیقه و سنی است. این شهر بازی شامل انواع بازی‌های کامپیوتری و غیره که برای انواع گروه‌های سنی طراحی شده‌اند. تنوع بسیار زیاد بازی‌ها و امکانات ارائه شده، انتخاب مناسب را برای هر کسی ایجاد می‌کند، اما حتماً موارد مالی را هم در نظر بگیرید و دقت کنید که هزینه‌ ها بر مبنای موجودی کارت بانکی ‌تان محاسبه شود. شهر بازی شامل انواع بازی‌های هیجان‌انگیزی مانند فریزبی، چرخ و فلک، سورتمه، کشتی صبا، ماشین برقی، ترن کودکان و قلعه وحشت است. همچنین بخش بازینو شامل انواع بازی‌های کامپیوتری و محبوبیت‌های خاص خود می‌باشد. بام سبز لاهیجان، یکی از جاذبه های مهم و دیدنی شهر لاهیجان است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این منطقه با آب و هوای خوب و مناظر زیبا از شهر و طبیعت شمال طرفداران زیادی دارد. مسئولان شهری نیز تلاش می کنند تا امکانات مناسبی را برای راحتی و رفاه گردشگران در نظر بگیرند. از طرفی، بام سبز لاهیجان، یکی از مقصد های گردشگری معروف در استان گیلان است و در قسمت بالایی شیطان کوه واقع شده است. این منطقه از اینجا به دیدنی های شهر و مناطقی مانند شیطان کوه و استخر لاهیجان دسترسی دارد، بنابراین به آن بام سبز لاهیجان خوانده می شود.

گشت و گذار در دنیای دیدنی های اطراف بام سبز لاهیجان

استخر لاهیجان، نگینی در دل شهر:

استخری بزرگ با وسعت ۱۷ هکتار و عمق ۴ متر
جزیره میان پشته در وسط استخر، یادآور کاخی از دوران شاه عباس صفوی
مسیر پیاده‌روی، آلاچیق، دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری و ماهیگیری، تفریحات متنوع استخر لاهیجان
رستوران‌ها و کافه‌های متعدد در اطراف استخر، مکانی برای رفع خستگی و گرسنگی

شیطان کوه، بام لاهیجان:

کوهی با ارتفاع ۶۰ متر و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر
تله کابین، رستوران‌ها و مسیر پله‌ای برای رسیدن به قله
۷۵۰ تا ۱۰۰۰ پله در میان درختان انار و گردو، مسیری جذاب برای صعود
پارکینگ در بالای شیطان کوه برای رفاه حال گردشگران

آبشار شیطان کوه، نغمه‌ ای از طبیعت:

آبشاری مصنوعی با پمپاژ آب از استخر لاهیجان
مسیری پلکانی در کنار آبشار برای صعود به شیطان کوه
طبیعتی سرسبز با درختان انار و گردو

زیپ لاین لاهیجان، هیجانی وصف‌ ناپذیر:

طولانی‌ترین زیپ لاین آسیا و زیباترین زیپ لاین خاورمیانه
۱۰۰۰ متر هیجان و پرواز بر فراز شهر و استخر لاهیجان
حالت‌های نشسته و خوابیده برای تجربه ی متفاوت زیپ لاین
شماره تماس: ۰۹۰۵۳۶۸۲۷۸۲ و ۰۹۳۷۸۲۲۲۳۱۵
ساعت کاری:
شنبه تا چهارشنبه: ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰
پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل: ۱۰:۰۰ تا ۱۴:۰۰ و ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰

با گشت و گذار در این مکان‌های دیدنی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به لاهیجان برای خود رقم بزنید.

شیطان کوه لاهیجان چند پله دارد؟

در کنار آبشار شیطان کوه، یک راه پلکانی با حدود ۱۰۰۰ پله وجود دارد که شما را به قله‌ی کوه و بام سبز منتهی می‌سازد. اگر از صعود این پله‌ها خسته شدید، می‌توانید با ماشین به پارکینگ بالای شیطان کوه بروید. برای رسیدن به این پارکینگ، از خیابان کارگر شروع کنید و به میدان کاشف بروید. سپس از جاده طلای سبز به پارکینگ رسیده و ۳۰۰۰ تومان برای هر ماشین پرداخت کنید.

امکانات و تفریحات شیطان کوه

در این منطقه برای راحتی و خوش‌گذرانی مسافران و گردشگران، امکانات مناسبی ایجاد شده است. رستوران‌ها و کافه‌های سنتی، بوفه‌های محلی، سرویس بهداشتی و پارکینگ از جمله این امکانات هستند. همچنین می‌توانید از امکانات تفریحی شیطان کوه، مثل دل‌بازی در دامنه بام سبز و گردشگری در این منطقه بهره ببرید.
بازدید از بام سبز لاهیجان رایگان می‌باشد و می‌توانید از ساعت ۸ تا ۲۳ به آنجا سر بزنید. هزینه‌ی بازی‌های شهربازی متفاوت است و بلیط تله‌کابین احرار نیز به‌ازای هر نفر ۵۰ هزار تومان است (کودکان ۲ تا ۷ سال نصف قیمت پرداخت می‌کنند).

شاید خوشتون بیاد