5 هتل برتر در لاهیجان

5 هتل برتر در لاهیجان

5 هتل برتر در لاهیجان

توضیحات

اگر به گیلان سفر کنید و در بهترین هتل لاهیجان اقامت کنید، تجربه ای ماندگار و فراموش نشدنی خواهید داشت. لاهیجان، که به عنوان عروس شهرهای گیلان شهرت دارد، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگران در شمال ایران است و هر ساله بسیاری از مسافران به این شهر زیبا سفر می‌کنند. در لاهیجان هتل­های متعددی وجود دارد، که امکانات مختلفی را برای راحتی مسافران فراهم می کنند. قیمت هتل­های لاهیجان بستگی به مرتبه و کیفیت آنها و همچنین خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند، متفاوت است.

هتل های مجلل لاهیجان

اگر به دنبال اقامتی لوکس و راحت در سفر خود به استان گیلان و لاهیجان هستید، بهترین گزینه برای شما هتل های مجلل پنج ستاره در لاهیجان است. این شهر با توجه به تعداد زیاد مسافرانی که هر سال به شهر سفر می کنند، هتل های متنوعی را برای راحتی و خدمت رسانی به گردشگران دارد. در واقع، در لاهیجان هتل های 4 و 5 ستاره زیادی وجود دارد که به شما اقامتی دلپذیر و لوکس را ارائه می دهند. هتل های ۵ ستاره لاهیجان همانند یک رویا برای اقامت شما هستند. اگر هزینه های سفر را نادیده می گیرید و تنها امکانات و خدمات با کیفیت مهم برایتان است، هتل های ۵ ستاره به شما توصیه می شود.

هتل رسپینا در لاهیجان

هتل رسپینا لاهیجان در سال ۱۳۹۷ در مساحتی به اندازه ۱۵ هزار متر مربع در لاهیجان ساخته شد و به عنوان بهترین هتل لاهیجان شناخته می شود. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۰ واحد اقامت لوکس است و از تمامی امکانات مدرن بهره مند است. اتاق های هتل رسپینا به منظره کوه و مناطق سبز روبه رو هستند که اقامت در آن ها همراه با تماشای چشمگیر مناظر زیبا و سرسبز بسیار لذت بخش است.

موقعیت بسیار خوب هتل رسپینا واقع شده است و فاصله آن از دریای خزر تقریباً ۲۰ کیلومتر است. این هتل از امکاناتی نظیر مرکز آب، سالن ورزشی و باشگاه، رستوران های ایرانی و خارجی، رستوران های باغ سقف، کافی شاپ، کافه باغ، سالن پذیرایی و مراسم، سرویس اتاق ۲۴ ساعته و ... برخوردار است.

آدرس: جاده لنگرود، کیلومتر سوم.

هتل ابریشمی لاهیجان 

یکی از هتل‌های لوکس چهار ستاره است و در یک منطقه خاص و بسیار زیبا، در حاشیه دریاچه مصنوعی لاهیجان واقع شده است. این هتل شیک، با ۶ طبقه و ۲۹ واحد اقامتی، از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و دارای کادری مجرب و آموزش‌دیده است.

مزایا و ویژگی‌های هتل ابریشمی لاهیجان شامل دسترسی آسان به مراکز گردشگری محلی مانند شیطان کوه، حمام قدیمی گلشن، تالاب سوستان، موزه تاریخی چای، آرمگاه کاشف السلطنه و تله کابین است. اقامت در اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های این هتل، به همراه امکانات رفاهی کامل و استاندارد، به مسافران راحتی و آرامش فراهم می‌کند.

 به عنوان یکی از بهترین هتل‌های لاهیجان، دارای رستوران، استخر، جکوزی، سونا، ماساژ، پارکینگ، خدمات CIP، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات معلولین، خدمات تور، تاکسی سرویس و سایر امکانات و خدمات رفاهی می‌باشد.

آدرس: میدان بسیج، لاهیجان.

هتل چهار ستاره شهرزاد

در شهر لاهیجان، هتل چهار ستاره شهرزاد با پنج طبقه قرار دارد و دارای 48 اتاق و سوئیت است. هر یک از این اتاق ها منظره های زیبایی از غروب خورشید، طلوع، جنگل و مزارع برنج دارند. با اقامت در این هتل میتوانید لحظاتی شاد و لذت بخش را تجربه کنید.

هتل شهرزاد در مکانی عالی در شهر لاهیجان واقع شده است و میتوانید به راحتی به مکان های دیدنی مختلفی مانند بام سبز، شایتان کوه، تالاب سوستان، پل کاشتی و پارک جنگلی میرصفا دسترسی داشته باشید. امکانات و خدماتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، خدمات CIP، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت نامحدود نیز در این هتل در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

آدرس: جاده لنگرود، بعد از هتل فجر.

هتل فجر

همچنین شناخته شده به نام هتل آبشار، متشکل از 25 واحد اقامتی با ظرفیت 80 نفر است. این هتل واقع در نزدیکی جاده لاهیجان و لنگرود در شمال، با دسترسی به رشته کوه های سبز البرز در جنوب، باغ چای در غرب و جنگل ها و مزارع در شرق قرار دارد.

مکان این هتل در فاصله 15 کیلومتری از ساحل چمخل در لنگرود و 70 کیلومتری شهر رامسر قرار دارد. با توجه به تنوع پوشش گیاهی و موقعیت ویژه آبشار، این مجموعه محلی مناسب برای لمس طبیعت و کوهنوردی می‌باشد. این هتل علاوه بر امکانات اساسی، یک رستوران بزرگ با ظرفیت 200 نفر نیز دارد.

آدرس هتل فجر: کیلومتر 3 جاده لاهیجان-لنگرود، کنار کوکیهای نادری.

هتل دهدار لاهیجان

در صورتی که به دنبال تجربه اقامتی فراموش‌نشدنی در بهترین هتل لاهیجان هستید، به هتل ۴ ستاره دهدار لاهیجان بروید. این هتل لوکس با ۵ طبقه وارد عرصه خدمات گردشگری در سال ۱۳۹۴ شده و در سال ۱۳۹۷ نیز بازسازی شده تا کیفیت و سطح خدمات را بهبود بخشد.

مجموعه هتلی دهدار لاهیجان با ۲۶ اتاق و سوئیت زیبا و متنوع، همگی با دکوراسیونی شیک و طراحی جذاب می‌باشند. تمام امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران برای انجام خدمات بهینه، در این اتاق‌ها طراحی شده است. هتل در منطقه‌ای دل‌انگیز بین کوهستان و دریا واقع شده و از جمله زیباترین هتل‌های شمال کشور محسوب می‌شود. فاصله کوتاهی از شهرهای آستانه اشرفیه و سیاهکل، این هتل را به یک مقصد ایده‌آل برای گردشگران تبدیل می‌کند. همچنین، از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن توریستی محلی از جمله شیطان کوه و استخر، تله کابین، تالاب سوستان و بقعه چهارپادشاه اشاره کرد.

آدرس دقیق هتل دهدار لاهیجان در کیلومتر یک جاده لاهیجان، نزدیک ایران خودرو قرار دارد.

امیدواریم از این مقاله از وب سایت املاک کاشانه استفاده کرده باشید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شاید خوشتون بیاد