تله کابین احرار لاهیجان کجاست؟

تله کابین احرار لاهیجان کجاست؟

تله کابین احرار لاهیجان کجاست؟

توضیحات

تله کابین احرار لاهیجان یکی از جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان در استان گیلان است. این تله کابین در سال 1384 افتتاح شد و دارای 33 کابین 6 نفره است که در مدت 20 دقیقه مسافت 1500 متر را از بام سبز لاهیجان تا قله سرسبز تاج خروس طی می کند. در طی تله کابین سواری شما از مزارع سرسبز چای عبور می کنید و همچنین می توانید به تماشای این مزارع سرسبز بپردازید. لازم به ذکر است که تله کابین احرار لاهیجان در دامنه شیطان کوه قرار گرفته است به طور کلی می توان گفت تله کابین احرار جزئی از مجموعه تفریحی بام سبز محسوب می شود که هر ساله گردشگرانی که به سمت لاهیجان می روند از این تله کابین ها استقبال می کنند، شاید گمان کنید باید برای استفاده از تله کابین لاهیجان مسافت زیادی را طی کنید و به خارج از شهر بروید اما خوشبختانه مجموعه بام سبزی که تله کابین در آن قرار گرفته است در مرکز شهر لاهیجان است و از بابت دسترسی به این بخش تفریحی مشکلی وجود نخواهد داشت، اگر جویای فاصله شهر رشت تا لاهیجان هستید باید بگوییم که 48 کیلومتر با رشت فاصله دارد و همچنین در فاصله 20 کیلومتری شهر لنگرود قرار دارد به عبارتی اگر بخواهید از سمت شهر رشت به تله کابین احرار لاهیجان بروید حدودا 55 دقیقه طول می کشد و در صورتی که از لنگرود به سمت لاهیجان حرکت کنید حدودا 20 دقیقه زمان می برد. یکی از تفریحات مهیج تله کابین لاهیجان، شهربازی است که در نزدیکی ایستگاه آن و در مجموعه بام سبز قرار دارد. این شهربازی امکانات متنوعی برای کودکان و بزرگسالان دارد، از جمله چرخ ‌و‌ فلک، فریزبی، سورتمه، کشتی صبا، ماشین برقی، ترن کودکان، قلعه وحشت و غیره. در شب، شهربازی با نورپردازی ‌های زیبا و جذاب، فضایی رویایی و خاطره‌انگیز را برای گردشگران فراهم می ‌کند. توصیه میکنیم از شهر لاهیجان هم در روز و هم در شب بازدید نمایید زیرا هم در شب وهم در روز لاهیجان بسیار زیبا خواهد بود. همچنین شما می توانید از دیگر جاذبه های دیدنی لاهیجان نیز بازدید نمایید.

چطور به تله کابین لاهیجان برویم؟

مسیر دسترسی به تله کابین لاهیجان بسیار آسان است ابتدا به سمت لاهیجان بروید و خود را به استخر معروف لاهیجان برسانید در حاشیه شهر وارد خیابان بلوار مطهری با بلوار امام رضا شوید تا وقتی که به میدان خلیج فارس لاهیجان برسید، در این میدان وارد خیابان کارگر و یا خیابات رجایی شده و بعد از فاصله ای حدود 1 کیلومتر به میدان کاشف سلطنه می رسید در اینجا وارد خیابان طلای سبز شوید و بعد از طی یک کیلومتر به مسیر خود به سمت ایستگاه نخست تله کابین احرار ادامه دهید.

امکانات رفاهی و تفریحی تله کابین احرار لاهیجان:

1. پارکینگ اختصاصی
2. رستوران، سفرخانه سنتی، کافی شاپ، بستنی فروشی و مرکز عرضه نوشیدنی های گرم و سرد
3. شهربازی بام سبز لاهیجان که شامل امکانات بازی برای بزرگسالان و کودکان است
4. موزه حیوانات تاکسیدرمی مسیر تله کابین احرار لاهیجان منظره های زیبایی از شهر لاهیجان و روستاهای اطراف را به نمایش می گذارد. در طول مسیر می توان از تماشای استخر لاهیجان، رودخانه سپیدرود، سد منجیل و شیطان کوه لذت برد.

نکات مهم در مورد تله کابین احرار لاهیجان:

1. برای استفاده از تله کابین باید کفش راحت بپوشید.
2. در صورت داشتن بیماری قلبی یا آسم، قبل از سوار شدن با تله کابین با پزشک خود مشورت کنید.
3. در صورت بارداری، بهتر است از تله کابین استفاده نکنید.
4. کودکان زیر 2 سال می توانند به صورت رایگان از تله کابین استفاده کنند.
5 . تله کابین احرار لاهیجان یکی از تفریحات جذاب و محبوب این شهر است که می تواند تجربه ای خاطره انگیز برای گردشگران فراهم کند.

قیمت بلیط تله کابین لاهیجان 1402

هزینه بلیط بزرگسالان برای تله کابین احرار: ۱۴۰,۰۰۰ تومان
هزینه بلیط برای کودکان دو تا هفت سال: ۷۰,۰۰۰ تومان
هزینه بلیط کودکان زیر دو سال: رایگان

آدرس تله کابین لاهیجان:

 برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال آدرس تله کابین احرار لاهیجان هستند باید بگوییم استان گیلان، شهر لاهیجان، میدان کاشف‌السلطنه، خیابان طلای سبز، شیطان کوه یا بام سبز 

شماره تلفن تله کابین لاهیجان:

۰۱۳۴۲۴۲۰۰۴۵

شاید خوشتون بیاد